از توجه به روح فرزندان خود غافل نشویم

واقعا مهربان!!

بسیار دلسوزو مهربان بود.مواظب بود که غذای فرزندانش به موقع حاضر وآماده باشند .اگر اندکی دیرتر غذا می خوردند به دست وپا می افتاد ،مبادا معده یآنها آسیب ببیند مواد غذایی را کاملا شستشو داده واستریل میکرد تا خدای نکرده  اندکی میکروب وارد غذای آنها نشود ووای از آن روز که یکی از فرزندانش سرفه ای می کرد ویا مریض می شد ،دیگر آرام وقرار نشد ،شب تا صبح خواب به چشمانش نمی رفت ،در اولین فرصت او را به نزد بهترین پزشک می برد و….

این شرح حال یک “مادر"است.مادر من ،تو ویا هرکس دیگر ،ایا به راستی مهربانی این مادر چقدر است ؟آیا او یک مادر کامل ویک دلسوز واقعی است ؟

آیا مادری که تنها به فکر نیازهای مادی وبیماری های جسمی فرزند خویش است واز بیماری های روحی وامراض اخلاقی او غافل است !می تواند مادری مهربان باشد ؟

درست مانند کسی که تنها ،زمانی که فرزندش سردرد شدید گرفت ،نگران حال او باشد واگر مثلا گرفتار دل درد شدید ویا دیگر بیماری های خطرناک شد ،برایش اهمیتی نداشته باشد.متاسفانه بسیاری از مادران اینگونه اند مادری که به نماز ووظایف مذهبی فرزندش کاری ندارد ،مادری که رفتار گناه آلود وناصواب فرزندش در نظرش خطرناک نیست ،ودر یک کلام ،مادری که سوختن فرزندش در آتش دوزخ ،او را هراسناک ونگران نکند ،چگونه می تواند مهربان ودلسوز واقعی باشد؟؟

از توجه به روح فرزندان خود غافل نشویم .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.