نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش رابط خبری مدرسه حضرت معصومه سلام الله علیها دماوند به مناسبت هفته بسیج در روز سه شنبه مورخ 2/9/95نشست بصیرتی سیاسی در حوزه علمیه حضرت معصومه (علیها سلام) برگزار گردید.
نشست بصیرتی سیاسی درروز سه شنبه مورخ2/9/95با حضورسرهنگ پاسدار عباس کاظمی ، کادر وطلاب حوزه علمیه حضرت معصومه (علیها سلام) برگزار گردید.
این نشست به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با هماهنگی بسیج طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه علیها سلام ترتیب داده شده بود.
در ابتدای جلسه پاسدار کاظمی با تبریک هفته بسیج به چگونگی پیدایش داعش اشاره کردند و در مورد شخصیت ابوبکر بغدادی توضیحات مفصلی را دادند ودر ادامه در مورد اهداف سیاسی داعش وچگونگی روی کارامدن آنان وکشورهای حمایت کننده از انها نکاتی را یاداور شدند . ونظرات مختلفی که در مورد داعش بود را مطرح وبه این مطلب اشاره کردند که بیشتر هدف کشورهایی که حامی داعش هستند وعلت حمایت انان را توضیح دادند ایشان بیان کردند که بیشتر منابع انرژی در کشورهای شیعه هستند واگر حکومت این کشورها هم شیعه باشند منابع واهداف مورد نیاز امریکا وحامیان داعش دیگر تامین نمی شود لذا در جلسات که داشتند برای ان چند کشور از جمله افغانستان ،سوریه ،لیبی ، سومالی ،بحرین ،عراق ، ایران ،….برنامه ریزی ودسیسه های را طرح ریزی کردند که دربعضی کسشورها موفق شدند ولی به لطف خدا در ایران به نتیجه نرسیدند . ووظیفه طلاب هم بصیرت افزایی در این زمینه است .

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.